Diese Notiz löschen
Hinweis zur Löschung inaktiver Anmeldungen: *klick*

Diese Notiz löschen
Keine Bestätigungsmail für die Registrierung erhalten? *klick*

Sortier-Kriterium "Relevanz"?

Ich kann in WEB meine Notizen nach unterschiedlichen Kriterien sortieren, zuletzt eines namens "Relevanz". Aber wie wird die Relevanz einer Notiz denn bestimmt oder kann von mir von mir beeinfllußt werden?

Ich habe dazu nur dieses Zitat von Evernote finden können:

"Our Augmented Intelligence team has been hard at work rethinking how search results are displayed. The date a note was created may be valuable, but in many cases that isn’t the best indicator that the top note is the one you’re looking for. We’re now displaying notes in order of relevance. The notes that we believe are most relevant to your search, based on a variety of parameters, will appear first."

(23.06.2019, 17:47)Birgit schrieb:  Ich habe dazu nur dieses Zitat von Evernote finden können:

"Our Augmented Intelligence team has been hard at work rethinking how search results are displayed. The date a note was created may be valuable, but in many cases that isn’t the best indicator that the top note is the one you’re looking for. We’re now displaying notes in order of relevance. The notes that we believe are most relevant to your search, based on a variety of parameters, will appear first."

Als eine kI-Lösung. Vielen Dank!

Gehe zu:

Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste